hp-nerds

Jag och Petra vann! Score!

Det spelet är så himla panikigt och stressigt, chaise bitte....

 

Det blev fika idag med Martin på Café 018, mucho trevligt att ta igen lite vad som hänt sen sist. Vi åt kladdkaka (laktosfri, jag har lärt mig) och äppelpaj, mättade galet mycket men det var bra, vi var hungriga, men för snåla för att köpa riktig mat.

På vägen hem däremot köpte jag med två cupidosallad till mig och Majan
(frågade vad hon ville ha i och hon skrev exakt de sakerna jag ville ha, good taste there!)
Vi åt dom framför tv:n och såg Harry Potter och den flammande bägaren.

Det är reklam för Grannfejden

Majan: Hjälp, det verkar så otäckt!

Jag: *ger henne en menande blick*
Majan: Vadå?! Det är ju jätteläskigt!

Under Harry Potter
Jag:
Kommer du ihåg hur Hermione får Rita Skeeter att hålla tyst?

Majan: Hon sätter en skalbagge på henne

Viktor Krum syns på skärmen
Tomas:
Där är han Bull!

Hagrid och hon jätten som han gillar, kommer inte ihåg namnet på, pratar

Tomas: Justja, det är hans mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0