möblerat om

OH! Just nu ligger jag förresten i sängen med Spotify på i mitt nymöblera rum. That's right, du läste rätt, nymöblerat. Känns hur skönt som helst! Russel har varit världens bästa pojkvän och hjälpt mig hela dagen med att flytta möbler, städa och få allt att passa. Det har varit jobbigt och båda har varit så jävla ofräscha (jag är fortfarande hehe) men fyfan vad bra det känns nu! Ni ska få se lite bilder, jag var duktig och tog före och efter-bilder *STOLT BLOGGARE* hehe.

FÖRE:

Ser ni nåt konstigt med bilden? Det är klädstället, det har egentligen stått längs väggen.

Nån random filipin ställde sig ivägen hela tiden så det var svårt att få en ordentlig bild... morr...

EFTER:

På den sängen ligger jag just nu!! :D



Jag ska måla om fondväggen och möblerna i mitt rum men det måste vänta tills det blir varmare utomhus, annars kommer jag kvävas av all målarlukt här inne, därför visar jag inte mer plus att det är lite småpyssel kvar, men det blev så jäkla mycket mer plats, hur skönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0