this town kills you when you're young

Det var omöjligt att vakna till ordentligt imorse, somnade bara om med täcket över halva ansiktet. Varför täcket över ansiktet? Jo, för att solen lyser in på morgonen precis där jag har mitt huvud i sängen. D'oh! Får införskaffa (kan man säga så..?) mer än en ögonmask man kan ha på morgonen.

Home - Michael Bublé
spelas just nu. Shut vilka gamla känslor jag får av den låten, tror jag lyssnade ganska mycket på låten när jag åkte till eller från Övik.
Herregud vad länge sen allt det där var..
Stämma träff på Donken 2 på natten, starta fest med ett gäng hos en däckad 30-årig gubbe som bjöd på brännvin, smyga ut mitt i natten med Anna för att smyga tillbaka 10 på morgonen. Parken, nya människor, nytt allt. Saknar jag den tiden eller inte? Jag har det så sjukt mycket tokbättre nu, men jag tror jag saknar spänningen med ny stad och nya möjligheter, ny början om än bara för en helg.

Hmm, jag ser ganska fjortis ut, eller...?

Innan Parken, hos Danni om jag inte minns helt fel?

Kommentarer
ANNABANNANA I LINGONSKOGEN

hahaha,LASSE <3333 du är saknad anneli!

2010-02-22, 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0