det var nånting som fastna på mig

Herregud vad länge sen jag lyssnade på Fanfanfan - Thåström,
gammal heartbreaker-låt. Nostalgikänsor, hej!

Förövrigt mår jag illa när jag tänker på köttbullarna jag åt idag.
Tycker inte om det, för mycket typ "senor" och bläääää, men åt det idag på mackan och det var ganska gott, ja, det hela gick faktiskt bra ända tills barnen började
rulla ihop bitar av köttbullar till små bollar och usch vad det har tagit emot att skriva det här och genomlida det igen haha. Kommer nog inte kunna äta köttbullar igen på några år,
fyfan vad äcklad jag är just nu, vill inte läsa igenom vad jag skrivit så kanske lite skumt.
Och ja, lite skumt att jag blir så äcklad men om någon i er klass hade hittat en lins (ja, ögonlins) i sin köttbulle i skolan när ni var små hade ni nog också känt såhär.

...............För att få upp aptiten igen...............
YUMMI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0