kära kp!

Okej, jag har en fråga till alla tjejer:

H3j kropp- och knoppizar!!
Jag är en tjej på massamassa jordsnurr och tycker min blogg är jättebra, men jag har en fråga!
Hur länge har man girlygirly*-värk egentligen? Jag brukar aldrig ha det, bara lite "molande"
(lol åt ordet) värk i magen nån timme innan, men nu har den suttit kvar fastän jag redan fått
girlygirly, så jag har fortfarande ont i magen. Är jag onormal?
Hahhahaa nej okej, inget mer KP här inte, men jag undrar bara om det är för girlygirly
jag har ont i magen, någon som veeeeeeet? :) :) :)

(och så vill jag bara klaga på att jag har ont i magen utan att ni ska fatta det så ni omedvetet tycker synd om mig)

Från: Annelionym


*girlygirly=mens


Kommentarer
Anonym

jag brukar ha det i två dagar av och till ;) men brukar inte ha det efter hehee

2010-12-16, 14:36:09
awesomeness

HAHAHAHAHHAHAHAHHA!

OFTA DU SKRIVER DET HÄR JUST NU! JAG VAR SJUUKT PÅ VÄG ATT SKRIVA ETT SÅNT INLÄGG I MORSE HAHAHAHAH

OCH SÅ FREAKING HIMLA AWESOME HAHHAHA!

2010-12-16, 16:30:11
URL: http://dancedarling.blogg.se/
Anonym

jag brukar inte få ont i magen alls, thihi

2010-12-16, 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0