storsjöyran part 1

Honey, I'm home! Och fyfan vad skönt det är!! Don't take me wrong, jag har haft det jättebra,
men att få äta riktig god mat, få duscha, slippa köa i 20 min till en lerig och vidrig toalett, det är typ
heaven!
Jag har sett GRYMMA konserter, fått harry potter-ärr ritat i pannan med spritpenna (borta nu,
thank god),
klädd i regnjacka, gummistövlar och spöregn lyssnat på Marit Bergman, Melissa Horn och
Johnossi (och det var såå värt det) och träffat nya människor, på både gott och ont.

Min kamera var i stort sett död men jag slänger upp de få bilder jag tog
så får ni se resten när mina kompizzzar lagt upp dom och jag har snott!


Vi eee på väääääääääääääääg

Paula och jag på kent!!!

AWESOMENESS

Malin och Andreas

Paula och Jonas

Louise och Soffe

Soffe med mina brillzzz och min hatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0