suck it.

Nej, sjukt ont i huvudet har jag. Åh, har inte haft problem med det på några månader men nu kommer det tillbaka och det är så dryyyyyyyygt. Jag vill inte sitta med huvudvärk! Och nu kan det inte vara för att jag inte varit ute tillräckligt, jag har spenderat hela dan på en bondgård! Åh. Sug. Till råga på allt måste jag gå upp tidigt varje dag den här veckan. Utom söndag. Nåååde den som planerar in någonting tidigt på min söndagsmorgon hehe.... Nej men imorgon ska jag till sjukgymnasten klockan 9. Dö. Sen ska jag jobba klockan 11. Skulle egentligen jobbat 7:30-11 men pga sjukgymnasten blev jag tvungen att byta pass med min chef och nu jobbar jag till 17 imorgon, alltså nästan dubbelt så mycket än vad jag skulle ha gjort. På torsdag och fredag öppnar jag på fritidset, alltså ska jag vara där 20 över 7. Omg, skjut mig. Tidiga morgnar är verkligen inte min grej. Min grej är att sova. Och på lördag ska jag upp tidigt (relativt tidigt) för att jag fyller år och kommer att bli väckt med presenter me ndet känner jag att jag inte riktigt får klaga över så never mind that....

Nej men iallafall. Sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0