UPDATE

Zombieland var awesome! Haha det var en jätteskön film, se den! Förövrigt så lyckades vi irritera biosalongen lite genom att komma försent och få människor att resa på sig för att släppa förbi oss till mittplatserna, bara för att inse att våra platser var precis i början på kanten, alltså var det bara att be dom resa sig upp igen och släppa ut oss hehe.

Fick nattligt sällskap av pussel och dagen spenderades med det som vi gör allra bäst: ingenting alls. Vi spelade Sagan om konungens återkomst (någon som har det som man får låna? Spelet är sönder så kan inte spela klart :'( På Playstation 2!!), kollade på Sagan om konungens återkomst, byggde en koja (lol), och ja, degade bort resten av dan fram till 8 då han åkte hem och jag åkte till paula.

Jag roade mig med att ta roliga kort i paulas webcam (lägger ut om jag får skickat) och sedan såg vi Harry Potter 6 och halva UP, som förövrigt var jättesöt och sad! Måste se klart den....



vår lite halvt fail koja...


provade olika "scenes" på min kamera och detta är party. Louise leker däckad.


Strand/snö. Louise solar tydligen....? Jag trodde hon var en snögubbe...


Mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0