COME AWAY WITH ME

Jag vet vad som verkligen skulle få upp mitt humör.
Att åka utomlands! Komma bort lite, få sol, bad, ta det lugnt och lite ombyte av miljö.
Lovely.
Lite utomlandsbilder från resor med familjen♥
(klicka så blir bilderna större)

KORFU -06


Systrar på paradise beach. Sola i trappan.

MALLORCA -07


Bröder spelar ping-pong-tjong-eller-vad-det-heter. Sola och bada från klippan.

GRAN CANARIA -08

Hard rock café. Jag och Majs på strand.


TURKIET -08

Frukost i Icmeler. Syskon på stranden. Lerbad. Solkräm i ansiktet för typ första gången och har ingen aning vad jag gör


Majan, jag och tomas blev upptvingade på catwalk med hemska jackor..

Syskon i vatten. Mami&papi firar 24-årsbröllopsdag. Majs på balkong. Jag och jack♥

EGYPTEN -09

Vår balkong. Igen, denna gång en schack-match. Rompaaah. Och Majan lär mamma snorkla.


Rider kamel. Syskon framför pyramid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0