I'M BACK

Howdy! Jag har varit kass på att skriva i helgen, har varit lite busy, men nu är jag back on track. Ikea var kul, dock köpte ingen av oss någonting. Vi åkte till Mc Donalds vid paula efteråt, vinkade lite till Hakan och tjockade oss, nice.

På väg tillbaka till paula var det en fjollkille och en fjolltjej som gick och slängde skräp två meter ifrån en papperskorg på marken. Vi pratade högt om hur omogna dom var, hoppas att dom hörde. Stan Helsing blev filmen vi såg hos paula och den var.. ja... en mycket sämre version på Scary Movie, men den hade väl sina stunder.

När jag kom hem satt jag mig vid datorn för att blogga, men då skrev Keela att det var Top model, det var jag ju tvungen att se så kutade upp :o :o (morr att London åkte ut och inte Aminat!)
Efter top model kom Russel, vi gick promenix till gottsunda och köpte chips och godis hehe, sen såg vi Barca - Zaragoza. Så snyggt spel barca har! mmmm... zlatans frisparksmål.....

Russel åkte nyss hem och jag börjar jobba om två timmar. Skulle kört lasergame idag, men inte så många som kunde, vi tar det senare i veckan istället!


Snyggt bord på ikea. Paula "vann" armbrytningen.


Inte bästa skorna för vandring på ikea, men dom funka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0