HALLOWEEN

God allhelgona-afton eller vad man säger! Dagen har spenderats med att halvsova till halv 3, cyklat till Gottsunda med Majan och lämnat tillbaka film, cyklat till Ica norby med majan och lånat tröja av hennes kompis och nu sitter jag här. Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska klä ut mig eller inte för ikväll.

Vi ska antagligen till Sofia och dom kommer nog vara utklädda, men sen ska dom nog iväg till Norrlands och Malin och Johan har inte kårleg, alltså funderar vi på att vara hos malin istället och försöka hitta något annat att göra, men jag vet inte. Malin, paula och johan kommer inte klä ut sig iallafall vilket blir drygt för mig om jag gör det då. Plus att jag vill kanske ha klänning ändå.. Äh! Jag kör nog på utklätt ändå. Jag ska vara tjuv isåfall hehe! Inte alltför utklätt utan precis lagom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0