PIRATEN

Har ni hört talas om Piraten? Det går ut på att killen ska ta tjejen bakifrån, spotta henne på ryggen så hon tror att han kommer och när hon vänder sig om ska han komma i hennes öga. Sedan ska han sparka henne på smalbenet, vilket gör att hon hoppar runt på ett ben och håller handen för ögat = piraten.
Har jag fått allting rätt? Länge sen jag hörde den.
Jag körde iallafall en liknande sak på russel häromkvällen när vi borstade tänderna. Han stod och försökte kittla mig vilket gav mig panik, så jag sparkade till honom på smalbenet (rent självförsvar! Plus att jag bara höll ut foten, han gick rakt in i den med sitt smalben..) så att han hoppade på ett ben och självklart börjar jag skratta så mycket att jag råkar spotta honom i ögat. Voila! Piraten! Made by a girl!


ARRRGH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0