FUNDERINGAR OM JOBB

Jag är massa seg efter svininfluensa-vaccineringen igår plus att min arm är väldigt painig. Igårkväll hade jag nog feber, tror inte att jag har det nu, men är fortfarande jätteseg. Ska nog ringa och säga upp mig från jobbet idag, är så obekväm och får sån ångest över att jobba.. Vet inte vad jag ska säga bara, ihh, nervös.. Hoppas han inte blir arg eller nåt.

När jag vaknade runt 1 idag, efter att jag tillslut lyckades somna om imorse (kunde inte ligga bekvämt för hade ont i min arm och i mina käkar, som jag alltid har. sug.) så satt jag, mamma och majan vid köksbordet och pratade lite, bla om mitt jobb. Majan tyckte att jag borde säga upp mig för hon vet att jag itne trivs, mamma förstod att jag inte ville jobba, men det var ju ändå fast inkomst. True. Äh, det fixar sig nog! Jag ska på arbets-intervju för ett larm-företag på onsdag, dom ringde imorse. Får se vad det är för slags arbete.

Aja, nu till nåt intressantare. Jag käkade mandariner imorse, mmmm! Borde nog äta nånting mer nu, känner att jag börjar bli väldigt hungrig, frågan är vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0