uttråkad? jag? vad får dig att tro det??

Jag är småsjuk vilket gör mig på dåligt humör.

Jag är rastlös men orkar inte göra något vettigt. Jag vill ha godis men ändå inte. Jag är sugen på att gå ut men ändå inte. Jag vill sova men ändå inte. Jag borde tvätta mitt hår men ändå inte. Ena stunden är det smutsigt, andra inte? Skumt det där.

Att kolla på Snygg, sexig och singel gjorde mig glad, tills mamma började damma i vardagsrummet halvvägs in i filmen. Nej jag tänker inte kolla på en film där dom sjunger om stora kukar när min mamma är där.
Nu har jag iallafall fått datorn av pappa, efter att han tvingat mig att lyssna på en
Vår julskinka har rymt - Werner & Werner och nu har den låten fastnat i mitt huvud. Curse.
Kanske borde jag spela The sims eller nåt? Fast orkar jag? Haha. Jag har iallafall hittat en bra blogg nu som jag nöjer mig med. My annoyance's to be continued.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0