med andra ord var vi grymma

Igår när vi spelade Med andra ord:

Majan: En fisk med åtta ben

Anneli: Kräfta!
Majan: Va? Nej! Åtta ben!
Anneli: Krabba!
Majan: Nej!
Alla: *tutar för att dom vet svaret*
Anneli: Hummer!!
Majan: Va?! Nej! ÅTTA BEEEN!
Anneli: ......... *hyperventilerar*
*tiden rinner ut*
Majan: Bläckfisk.
Anneli: .....Jaaahaa.........

Till mitt försvar var det första omgången, första ordet och jag och Majan var först ut.
Jag var hyper och hade ingen koll.

Pappa: En engelsk sport

Mamma: Game boy!


Kommentarer
mr k

Alltså jag DÖR av skratt!!!!! ='D Kan verkligen se detta scenario framför mig också, känner paniken! HAHAHAHA

2010-04-15, 02:24:05
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0