i'm alive

I'm alive!

Det blev ändrade planer igår och istället för att dra ut åkte jag hem till Erik där Russel och Keela var. Det blev godis och tv-spel hela natten. Körde en fifa-match och en hockey-match mot Keela som jag förlorade (d'oh!) men för övrigt kollade jag på när Russel och Erik spelade Left 4 dead, demot. Ascoolt spel, jättekul att titta på!

Vi sov kvar där, gick upp runt tolv och åt frukost, innan vi klämde ihop oss i en bil för att åka till Allianshallen där Russel och Erik spelade match. Det blev 4-5, d'oh! Plus att min och Keelas rumpor dog av de hårda bänkarna, pain på det. Och extra d'oh!

Efter matchen blev det mat på Mc Donalds, mmmm, innan jag och Russel åkte hem till mig, sov, läste (fysik i hans fall, twilight för mig), åt, kollade fotboll och nu pluggar han igen och jag tar igen tid vid datorn.

Det blev mest ego-pics på mig och Gabbi igår men dom kommer upp imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0