hehehehhe... sorry... kvinnoinstinkter...

Russel mailade precis över våra sms till mig så jag kan rensa från min mobil.
Men istället fick jag alla hans sms. Försökte få honom att förstå det och trodde
att han gjorde det och han verkade helt oberörd så tänkte att jaha, det var chill.
Så jag läste lite sms om min överraskningsfest hihi (TACKTACKTACK IGEN♥)
Men jag tror han har fattat på riktigt nu. Fan. Jag ville bara läsa smsen om mig haha..

Jag: Dude, jag har fått alla dina sms?
Russel: Ja men jag sa ju att jag inte orkade rensa :D
Jag: ja men det är liksom alla skickade haha?
Russel: Ja men det är väl bra att ha dom skickade också? :D
Jag: Hahaha jaha.. Men liksom alla sms du nånsin skickat till alla personer. Finns det nåt hemligt? :D
Russel: Va? Hahahahahahhaha du kan ju kanske strunta i att läsa bara? :p

Hahahahahha curse. Nu stänger jag ner och går till jobbet. Förlåt att jag läste hun (a)
Men pråmiz, läste bara om överraskningsfesten (♥♥).

Russel kommer hit efter jobbet (om han fortfarande vill hehe) så TTYL :)


Kommentarer
Karin

måste springa på rätt tufft i ca 20 min innan jag börjar känna av några endorfiner hehe.. älskar känslan av att springa på snabbt och länge till hög musik, det är frihet:))

hoppas allt är fint med dig idag:)

2010-10-19, 18:40:39
URL: http://karinolofsson.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0