60

Från 10 på morgonen till midnatt irrade jag runt och fixade. Jag och främst tjejerna i familjen (sorry bro's men true story). Det var papis 60-årsfekke, det var 40 gäster, det var så mycket att göra och det var så kul! Bingo, Melodikrysset, tal, mat, mat och efterrättsbuffé (do I need to say more?).

Så, efter slutkörning där i lördags har jag tagit det väääldigt lugnt idag. Eller jag har kollat på lägenhet (och sagt ja och fått bekräftat IIIIIIH!!!!!!!!!!!), sökt stipendie i New York (ja jag vet, mina handlingar motsäger sig själva men var tvungen att söka) och burit massa stolar och bord men mest av allt har jag kollat på How I met your mother och ätit rester. Lätt det bästa efter fester!!! Much pleased. So happy.

Papi och mami♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0