Sista svenska rycket på ett tag

Efter några dagar med enbart tentaplugg skrevs tentan på en timme igår och jag skulle bli förvånad om jag inte fick G. Nu går min energi åt till att försöka slappna av haha, har ju inget mer svenskt plugg på över ett halvår, säg vaaad. Visumet, boendet och den portugisiska intensivkursen verkar lösa sig, insparken har inte jag hand om och på måndag är jag inte längre vice ordförande i Uppsala Medievetare. Vad ska jag göra med all min tid de kommande veckorna innan jag åker liksom? Bara kolla på Vänner typ och hinna träffa alla? Ja, det är ju helt okej tidsfördriv, inte den som klagar!

Idag kör jag dock lite sista rycket; svarat på lite mail som jag skjutit upp, ska hämta ut 100 kondomer till insparken (har inte heeelt släppt kontrollen där hehehh) och sen. Sen blir det fredagsmys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0