Somewhere in the middle of nowhere

Ni vet den där känslan när man helt plötsigt inser att "åh, jag är verkligen här nu"? Ni vet, när man verkligen förstår att man är på det där stället man har fantiserat om så mycket? Den har inte infunnit sig ännu, jag har fortfarande inte lyckats koppla att jag faktiskt är här, i Brasilien. Inte ens idag när vi åkte runt offroad mitt ute i ingenstans, på en smal gropig lerväg, omgivna av skog, berg och fält med betande kor, inte ens då lyckades jag begripa att jag faktiskt är här. Eller när vi kom fram till floden som var gömd mitt i skogen och simmade runt i det svalkande vattnet med klippor, små vattenfall och så många olika trädsorter överallt, inte ens då förstod jag att jag faktiskt är i Brasilien. Det är ett sådant stort land att ta in och det är både ingenting och allting som jag har tänkt mig.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0