Inspark

Terminen rivstartade verkligen igång, därför har uppdateringen varit utebliven. Jag har varvat föreläsningar med inspark varvat med möten varvat med allt som måste fixas vid sidan om insparken varvat med plugg varvat med häng med kompisar varvat med återhämtning och ja. Det här är väl resultatet. En hals som börjar göra ondare och ondare men ett sånt jäkla pepp på mer fest!

Temat för vår inspark är Barnkalas och mitt lag är Djungel-laget och åh, dom är grymma!!! Och taggade! Och duktiga! Efter förra veckans saftpong (aka beerpong), Ballongdagen med massa ballonglekar, pubrunda och till sist femkamp med utgång mjukstartar vi denna vecka med picknick idag innan jag ska iväg på föreläsning. Efter föreläsningen ska jag nollas av Personalvetarna och efter det ska jag laga middag med Majan, Linnéa och Lovisa. Fullsmäckad men ååh, sån rolig dag idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0