Rosé och fina vårkvällar

I tisdags förtärde jag och mina kära klassisar några flaskor rosé på Taket och sedan slog vi klackarna i taket på Bryggan. Dansade, hängde med folk och mådde! Mådde gjorde jag sedan dagen efter också. Var iiiinte taggad på att dra iväg till skolan på morgonen kan jag lova. Ännu desto mindre taggad var jag på att springa Vårruset på kvällen. Men. Bestsämt är bestämt och betalt är betalt, så jag åt mac and cheese, sov i en timme och cyklade sedan till folkhorden som också hade bestämt sig för att springa 5 km (frivilligt?!?? (och betala för det?!)) den där ljumma och härligt vackra majkvällen.

Weeell... Jag slog mitt personbästa ever på 5 km, who would have known? Och avslutade med en sån himla mysig picknick efteråt med da gäls så jag är mer än nöjd! Sicken bra kväll det blev ändå!!!♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0