Aah, those little things of joy

Det är vissa standardsaker man börjar sakna när man måste plugga. Till exempel en sådan enkel sak som att gå ut! Solen skiner och jag har typ aldrig varit så sugen på att jogga tidigare haha. Såklart. Annars är det ofta min bekvämlighet som stoppar mig men nu är det att jag faktiskt inte har tid att njuta av vårsolen, förutom här inifrån mitt torn (ja helt plötsligt är jag tydligen fast i ett torn). En annan sak som jag verkligen saknar (okej det har bara gått fyra dagar men ändå, låt mig va dramaqueen) är musik. Alltså musik där dom sjunger. Är så LESS på klassisk musik, vilket är det enda som funkar för mig när jag pluggar. Igår fick jag en halleluja-moment när jag upptäckte att LOTR-soundtrack funkade lika bra men nu spyr jag snart på den musiken och det går ju verkligen inte för sig, får ju inte koppla ihop det med ångest. Och saker som att glädjas åt andra som får göra roliga saker, det är typ obefintligt för mig just nu. Och att kunna sitta och kolla på tv och bara slaaappna aaav.

Alla ni som har turen att kunna njuta av detta - DO IT FFS! Haha god damn it, nu ska skiten bli klar!!!!

Så jag har stått under mina pauser idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0