Aah, happiness

Hur kan det inte bli en bra dag när man vaknar upp feberfri, pigg kl 7:30 och med sol ute? Ni hör ju själva liksom! Så jag cyklade in till skolan, arbetade och skrattade med min grupp hela dagen innan vi avslutade med att sitta ute i solen ett tag och planerade, lyssnandes till Ted Gärdestad, att baka lite kladdkaka imorgon. Cyklade hem glad i solen och nu sitter jag här i soffan med balkongdörren på vid gavel och lyssnar på Simon & Garfunkel. Aah, all glädje som kommer tillbaka när man blir friskare♥
Är fortfarande en snorvalp men det tar sig! Det som gör dagen ännu bättre är att det är fotboll ikväll också, Barcelona - Man. City. Den ska avnjutas hos tboy och fram tills dess har jag massa tid över. Eller nja, egentligen borde jag plugga, det drar ner lite på humöret hehehe meenne... Vi får la se!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0