Work, work, work

Mornin' sunshines! Ska iväg till jobbet om en halvtimme, passar på att blogga lite nu innan, vettefasen när jag hinner det nästa gång. I onsdags jobbade jag 8:30-15, slängde i mig en banan och åkte direkt till Eko för Styrelsemöte kl 16. När jag kom hem två timmar senare var jag sååå trött så jag åt mackor och ostbågar till middag. Good stuff. Igår jobbade jag 11-17 och när jag slutat blev jag hämtad från jobbet för en mini-roadtrip till Gävle med Oliwen och Elin, dom hade fixat biljetter till Brynäs - Djurgården. Jag är inte världens hockeyfantast men kul grej ju!

Idag jobbar jag 11:30-16:30, ska på ett Pulsmedelpass 17:30 och sen baka bröd med syskon höhööh. Alltså. Passet. PULS. Varit avskräckt för det även när jag var i bra form så varför i hela friden ska jag gå på det nu när min kondition i stort sett är obefintlig?!?! Aja, ska bli skönt att äntligen komma igång med träningen igen så aa. Därför i hela friden ska jag gå på det. Ha en bra fredag, iih!!!!!

Ett av barnen ritade av min katt. Alltså likheten hahahaha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0