Nyårsafton

Roligt sällskap, god middag, lekar, chips, dricka, dans, fyrverkerier, tolvslaget, kramfest, tomtebloss, mousserat, dans, allsång, chillhäng, dans och lite allsång igen. Typ så mitt nyår var och jag gillart!
Inte överdrivet taggad på fest då det var fest numbero tre på en vecka så var alldeles lagom med bra människor! Avslutade kvällen och började det nya året med att äta mac and cheese med Paula hemma i vårt kök, himlans mysigt hihihi. Bilderna är förövrigt ganska så obefintliga och kassa tyvärr men några bilder på mig kan ni få, after all så är det ju faktiskt dom bilderna som är de viktiga höhöhö #själviskeli

Jag under tolvslaget

Jag några minuter efter tolvslaget

Jag några timmar efter tolvslaget

Kommentarer
elsa

Fin!!

2015-01-04, 10:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0