My precious

Ni anar inte min lycka. Eller jo, ni som har följt min jakt efter en kalender kanske gör det.
Och Oliwen som fick vara med mig irl ända in i valet och kvalet gör nog det också. JAG HAR HITTAT MIN KALENDER. Och jag har gjort den så himlahimla fin också. OCH VET NI? Man fick med klistermärken!!!!!!!!! Hallå!!!!!!! Hur fantastiskt?!?!?!?!?!? Jag gick lite wild and crazy med dom på min födelsedag men det är okej, jag fyller ju ändå 25 då (valde att inte ta med bilden på det heheh).

Så, nu kanske jag kan sätta igång och plugga. Ska bara bläddra liite mer i den... Hehehe. CAN'T STOP.
 
Sen är den såklart finare än vad några halvkassa mobilbilder kan visa, but you get the picture?

Kommentarer
Anonym

Fin!!

2015-01-27, 07:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0