Here we go again

Vaknade upp med vääärldens huvudvärk... Så irri, jag kan ju försöka slappna av mer på dagarna men hur fasen slappnar man av när man sover?! Aja, en dusch, två alvedon, lite frukost och ett stycke podcast har hjälpt så nu är jag redo att inta stan med Paula. Jag ska leta efter en kalender, iih! Eeehm och ja, det var ett himlans snack från mig om kalendrar... Särskilt när jag har pratat om hur jag sitter och gör min egna och sen nästa dag säger att jag ska köpa en heehehe. Jag har suttit och valt ut bilder som jag vill ha i den men den känns inte heeelt hundra... SÅ, jag ska kolla om jag hittar någon på stan som jag klickar bättre med. Måste vara kärlek vid första ögonkastet känner jag, viktigt ju. Och ja, jag lägger kaaanske ner för mycket tid på det, kommer säkert inte användas så mycket men så kul ju!!!!

I våras när huvudvärken var som värst, nu har jag det bara dagligen periodvis FRAMSTEG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0