Brunch + workout

Går in på andra dagen som huvudvärksfri AND DAMN IT FEELS GOOD. Firade med att inleda dagen med brunch på V-dala. Var orutinerat pga två anledningar; 1) jag hade ätit frukost innan så var mätt... 2) skulle träna direkt efter så kunde inte äta för mycket. Himlans mys trots rookie-mistakesen. 

Träningen däremot.... Jag och min lillasyster körde ett gympass med vår bruri och gaah. Vi körde mage och de första övningarna gick bra! Sen.... Ja, sen.... När vi skulle köra en slags situps, alltså hahha. Varken min hjärna eller min kropp kom på hur man faktiskt skulle göra, det gick verkligen inte!! Världens bästa PT till bror fick det att gå ändå och nu är min mage trött som ett arsle. Tänkte skämma bort den med lite god mat och eventuellt lite godis snart heheh. Trevlig söndagskväll på er!

Mitt face under hela passet typ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0