A double

Soo... Dubbel utgång this weekend. Var ju hur jäkla kul som helst! Först en magisk pubrunda i fredags där dom duktiga små nollorna klarade massa uppdrag innan vi drog till Värmlands. Kom in dit vid halv 9 och tanken var att "No way att man stannar till stängning kl 2". Eeh jo, that happened.

Igår, efter att ha spenderat en hel dag i soffan framför Netflix, drog jag in till stan vid 23 för att möta upp kompisar and dance the night away på Norrlands (bra svengelska där). Riktigt kul det med och även den kvällen bestod av shottar, dans, kompisar och andra trevligheter! Resorben räddade mig igen för trots att jag lagt mig vid 5 orkade jag mig upp och körde ett hårt gympass med mina syskon. Seriöst, hade kvar träningsvärken från förra veckans gympass och jag gissar på att jag kommer ha kvar den här träningsvärken lagom till nästa veckas pass.... Magen kommer vara dödare än död imorgon...

Overly excited

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0