Fusboll

Fint väder firas med privat fotbollsträning utomhus av coachas med tema mottagningar.
Så himla kul att träna fotboll och så himla kul att jag tycker det är så himla kul!!! Himlans kul alltihop!

Förövrigt är det långhelg och vet ni? Jag har inte en enda sak inplanerad. Typ. Dilan kommer snart hit, vi ska pyssla lite och imorgon är det fotbollsträning och eventuellt fest som jag nyss blev bjuden på och på söndag påskmiddag hos familjen. Okej, var lite saker planerat ändå men innan festen hade jag både fredag- och lördagskväll oplanerade. Sånt händer inte ofta ska ni veta! Och OJ vad jag lät wannabe-popular.... Meeenne.... Är ju så. Heh. Eller så är jag bara bra på att planera in saker  #planereli

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0