A week from there

För en vecka sedan började jag skolan. Då satt jag nervös och försökte hitta rätt kläder och sminka mig så bra som möjligt. Nu orkar jag inte ens tvätta håret och duscha inför skolan haha. Visserligen är jag sjuk saatte... Ja, jag kände för att bli sjuk igår. Jag och två andra också tydligen ur min superbra grupp. Vi har dragit slutsatsen att det kanske inte är världens bästa grej att hetsdricka otroligt äckligt vin ur samma sugrör och hink som 30 andra pers, WEELL WHAT DO YOU KNOW? Med facit på hand känns det inte sådär superkonstigt men det var kul så det var värt det iallafall! Vinbrännboll i fredags alltså med utgång på Smålands, ÖG och sen avsluta kvällen på Max, mm! Skulle gärna fortsätta i festandets anda, vi har planerat in middag tillsammans idag mellan föreläsningen och beerpongen, ska till skolan and take it from there. Kanske håller min ipren tillräckligt bra för lite mer festande och annars hamnar jag framför EM-kval, helt okej det med.


Jag och två av mina gruppisar på Smålands toalett
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0