Morgonstund har guld i mund...

"Man har hela dagen framför sig när man går upp tidigt". Ja alltså tanken är god men varje gång jag har haft en föreläsning 8-10 och sen har hela dagen ledig har det bara resulterat i en lång powernap när jag kommit hem och idag var inget undantag. Otroligt skönt att sova MEN jag har faktiskt hunnit med lite mer än bara sömn idag; jag har precis översatt två danska texter till svenska för organisationen jag volontärar lite för. KUL JU och sjukt intressant läsning under själva översättningen. Måste ju fördriva tiden med nåt när jag inte längre har nåt tentaplugg hehehh. Nä ni, nu ska jag våga mig på att färga håret för första gången, det har alltid varit någon av mina systrar som ansvarat för färgandet men man tager vad man haver och nu blidde det mig. Best of lucks to me!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0