CL

Inledde morgonen idag på gymmet med Paula. 30 min crosstrainer sen lite lama vikter för träning av benen (försöker träna upp mitt knä (ja jag vet, bra att köra 30 min på crosstrainern då.... )) och kändes såklart så pass skönt efteråt att jag till och med orkade skriva på min uppsats. När jag blev för trött drog jag till Oliwen ett tag för att laga middag och kolla på Champions League. Weeell, gick inte riktigt som jag ville men men, den viktigaste matchen igår blev bra iallafall! Med dubbla vantar, mössa, sockor, fleecetröja och en höstjacka kunde jag sedan ta mig fram på cykeln utan att förfrysa och nu är jag hemma i värmen igen. Hade tänkt krypa ner i sängen och sova bort huvudvärken. Vaffö är den tillbaka för? Å vaffö försvinner den inte? Trots två ipren... Morr. Aja puss puss kram kram hej hej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0