Bitterli

Bitter, utan cykel men med nackspärr, sitter jag och spiller ner skrivbordet med choklad medan jag tentapluggar. Klart som fasen jag inte har en cykel vid mig när jag tentapluggar kanske ni tänker och det är klart som fasen, ännu mer klart eftersom jag inte längre har en cykel för den kände någon för att sno igår. MORRR. Var inte för jättearg tills min nackspärr och osammanhängande anteckningar kom. VAFFÖ STÅR DOM SAKERNA PÅ VISSA STÄLLEN? HUR TÄNKTE JAG DÄR? VAFFÖDÅDÅ? Många frågor idag, kanske dags att ta en paus från anteckningarna, läsa lite i kurslitteraturen och sluta äta upp chokladen jag inte ens tycker är god (äh stryk det sista, let me eat).

JAG SOM INTE ENS GILLAR CHOKLAD, förstå hur upprörd jag är som äter det ändå????

Kommentarer
Johanna - enklaknep

Hej Anneli,
Önskar krya på dig med din nacke och hoppas att ditt tenta plugg går bättre, än osammanhängande anteckningar. Synd om cykeln, vissa vet inte vad som är ditt och mitt :(
Du har en jätte mysig blogg och det var jätte kul att läsa att du har börjat skriva på en bok. Visst är det underbart att skriva?

Ha en bra dag

//Johanna

2014-10-07, 13:43:14
URL: http://enklaknep.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0