I go Glen Coco

Känslan när man slänger sig ner i soffan, benen upp på bordet, datorn i knät, smoothie i handen och grym musik. Aaaah, välförtjänt♥ Krigade mig upp halv 8 imorse för att leta mig fram till nån tandläkarklinik för lite gratis undersökning pga huvudvärken. Dom säga bettskena, jag säga vill dom bara tjäna pengar? Vem veta? Inte jag. Drog hem och åt frukost sen ner på stan igen och lämna tillbaka grejer och shooooppa hihi. Råkade bli mer än en grej som hoppade ner i min påse men vem är jag att säga nej liksom? Sen var jag förnuftig nog att gå genom hela stan för att ta mig till Ica och leta balsam (som inte fanns där...) istället för att åka en hållplats längre till Ica:t 500 m från mig (så leeeess på den vägen jue). En vääälbehövlig hårtvättning senare innan jag satte igång och storstädade läggan och nuuuu är jag äntligen klar! Perfect, hinner jag chilla 30 min innan jag  möter upp Britta. Middag, Eurovision, ost och kex står på schemat som två medelålderstanter. Puss!

JAHA här står jag och provar kläder och flashar min tatuering liksom
(vilket ni säkert inte tänkte på innan jag skrev (HA, I made you look!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0