Fucking sick of it

Åååh jag är så jäkla less just nu. Less på att det i stort sett är mer regel än undantag att jag har ont i huvudet. Less på att jag får ont i knäna om jag inte tränat på ett tag. Less på att jag får ont i höften om jag inte har ilägg i skorna. Less på att mina axlar och nacke alltid är spända och stela. I'm sick of it.

Kunde inte fortsätta sova imorse pga min huvudvärk så gick upp och drack kaffe, trodde den skulle gå över då. NÄÄ så kul ska vi inte ha det!!! Istället fick jag bara fått ont i min ena skuldra också :):):) Nu har jag druckit massvis med vatten, tagit ipren, druckit varmt vatten med honung, ingefära och citron plus gjort massa avslappningsövningar. Nu får det fan räcka, måste kunna plugga god damn it. Oh, and did I mention? Min hals har varit svullen i över två veckor, isn't that hilarious det också??? MMM PUSS PÅ DET HÄR :)) #bitterli Men okej. Mina problem är inte så stora, jag kan gå, jag har fungerande hjärta, hjärna och blablabla. Det är bra. Men jag är lite arg ändå. Och det får man.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0