Scientist

Shulu mates. Varit så himla död de senaste dagarna pga sjuka, jobb (som gick bra men sååå trött efteråt), föreläsning kvällstid av Isabella Lövin, plugg och rollspel idag. Var en vetenskapsman och efter att ha lagt fram faktan (sluta fisket av torsk dirr om den ska fortsätta existera) satt vi män och luta oss bakåt och lyssna på fiskarnas och NGO:s diskussioner. Dock är det lite jobbigt att få världens gråter-av-skratt-men-kan-ändå-inte-sluta-skratta mitt i deras diskussion för att min co-vetenskapsman försökte äta knäckebröd tyst utan att lyckas. You kind of had to be there...

Nu mina vänner, ska jag nog pna lite om jag ska orka laga middag med Brittz ikväll. Längtar tills imorgon då jag ska kika Vänner och äta godis, städa läggan och ta igen allt hihi. Trevlig helg, TTYL!

 
 

Kommentarer
elsa

Har aldrig fattat vad folk tänker när dom tar med sig knäckebröd till provtillfällen eller lektioner :P himla konstigt

2014-03-07, 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0