Back in the GGGGGGGG

HEY YOU. Tillbaka i skolan efter en veckas uppehåll, himlans kul att träffa alla igen!! Bättre blir det av att det känns som vår ute, woho! Efter skolan gick jag och Brittz en promenad hemåt och passade på att stanna till vid en ekologisk affär och köpa äpplen (som jag tappade ut halvvägs men det är ok) och deoderant så nu slipper jag lukta äckligt yeey!!!!! Min tog slut imorse så hann iofs inte lukta äckligt så det är ok det med. NI BEHÖVER INTE OROA ER FÖR MIG. Vet att ni gör det gullisar.


Imorgon är tisdag = inga föreläsningar, istället ska dagen spenderas med att köra badminton 11, sjukgymasten 13, träna med Britta och sen laga massa matlådor, börjar bli knapert, har bara dom äckliga kvar nu haha... TIPS PÅ MATLÅDOR HALLÅ? Helst vegetariska, kött lockar inte atm...

Åh selfies, inte helt nyktert, mitt i natten i badrummet♥

Den när man tagit massa egopics efter utgång och har för sig att dom blev ganska bra...
och så upptäcker man dan efter att man visar bh:n på varenda en hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0