12 mars

Kämpade mig upp tidigt imorse för lite grupparbete i skolan och sen dess har jag pluggat hemma med lite pauser bestående av Top Model, tvätta, bloggar och facebook. Otroligt relevant, I know.
Så himla trött, var och körde quiz på Henriksberg igår och vi var mycket bättre än sist, go us!!! Avslutade med lite biljard och sen vagnen hem där en väääldigt full och påtänd man berättade för mig och Britta vad han tänkte göra mot oss med sin plastsked. HIMLANS TREVLIGT, HONOM TYCKER JAG OM. Neee nu ljög jag, han var inte trevlig alls och jag tycker inte om honom så värst men det är okej, jag ska iväg och träna och bli stark ikväll så jag kan bryta sönder hans plastsked.

Imorgon ska jag jobba 8-15:30, plugga massa och storstäda lite, sen upp tidigt för föreläsning på fredag, springa ifrån den lite tidigare och... och.... HÄMTA LOLLO OCH PALLE FRÅN STATIONEN!!!!!!!!! WIIIIIIE dom kommer och leker med mig i helgen!!!!!! Så himlans kul!!!!!! Ska introduce them till min nya spårvagnskompis. Skjjjj hihi. Släpper av dom hemma och sen springer jag tillbaka till skolan för lite mer grupparbete och sen tar jag helg!!!!!! YEEY!!!!

The boys are back in town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0