Ack, sicken vacker sorti

Avslutade Göteborg med båttur, smoothie på en varm brygga, promenad, filmkväll och sen lämnade jag Götet stapplandes fram, genomsvettig, med min otympliga och megatunga packning. Allt rullade på och efter att ha suttit igårkväll bland myggen och tittat på ISUNs fotbollsmatch vaknade jag upp nu imorse hemma med en katt i min säng och träningsvärk i armarna och axlarna efter all packning. Ätit frukost, läst tidningen och gosat med katter♥ Aaah, it feels good to be home! 

Den här synen vaknade jag upp till imorse hihi.

Eller nej okej, egentligen vaknade jag av att hon gick runt på
mitt skrivbord och prasslade med påsar men hur gulligt låter det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0