Så himla galen helg ahmagad aaaaaaah.

Hade en supermysig lunch med Lovisa igår, mah buddy som lyckligtvis pluggar i Jönköping ba två timmar härirån yeey! Så sjukt kul att träffa henne igen! Kvällen spenderade jag med honung, citron, ingefära (sjuka påväg blä), godis, Last Vegas och Oliwen i telefonen tittandes på samma film i precis samma sekund (lyckades synka efter ett tag). Typ som att titta på film med varann. Typ. Så timmes samtal senare var det dags att sova (så himla vild lördagskväll!!!) och idag kurerar jag mig med min superdryck innan jag drar iväg på filmfestival eller tar en kaffe med kursisar. Ha en bra söndag you guys!

 
Sne och showar off klocka och örhängen + pluggishörna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0