GAH

Jag och teknik har inte varit kompisar på sistone. Liksom inte ens det minsta.
Skulle lämna in mobilen idag men det gick inte, istället skulle jag chatta med
dom på comviqs hemsida. Morr. Gick och tröstshoppade lite istället (kunde
ju inte chatta via mobilen och använda internet på stan, därför jag behöver
lämna in den ju). Sen letade Thomas upp ett nummer jag kunde ringa till
Comviq. Där jag inte fick prata med nån utan blev bara ombedd att chatta.
Morr. Gick återigen och tröstshoppade lite. Ett par jeans, två tröjor, en
halsduk, ett halsband och massa örhängen senare. Alltihop för 630 spänn.
Helt okej ju hallå, då får man tröstshoppa lite. Nu har jag iallafall ÄNTLIGEN
lyckats med att kunna lämna in mobilen. Fattas bara att skriva ut fraktsedel
och sånt och helt ärligt orkar jag inte ta tag med att koppla in skrivaren ikväll,
det får bli imorgon gott folk. MEN HALLÅ KOMMER JU INTE HA NÅN LÅNE-
MOBIL NU INSÅG JAG EFTERSOM JAG SKICKAR IN MOBILEN VIA ETT
POSTOMBUD. Ååååååh horungevideräckelcomviq. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH.
Precis vad man vill i en ny stad utan vänner so far. Inte kunna ringa sina
vänner där hemma. MÖÖÖÖH fuckingbajsblääckelkorv. Bajsbajsbajs.

Sug.

 Ja otroligt mycket i-landsproblem men jag skiteri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0