<3

Jag hoppas verkligen att jag aldrig slutar vara tacksam över dom i min närhet. Jag är så himla tacksam över min familj, över mina vänner och över att jag har så mycket att vara tacksam över. Jag är så glad över att jag är den jag är, att jag kan inse hur lyckligt lottad jag är och uppskatta det. Åh glädje♥

Igår t.ex. Fina pappa hjälper mig att flytta från läggan hem, fastän det är pissdrygt att flytta så var det självklart att jag skulle få hjälp. Sen kommer Ollieboy och Tboy och hjälper till, köpt mat till mig eftersom jag inte skulle hinna och när vi spelar kort överraskar dom mig med världens bästa avskedspresent, skrattar fortfarande när jag tänker på bilden ååh. Och mina wünderbara kompisar som kämpat för att få ihop nån dag vi kan ha avskedsmiddag/fika/häng. SÅ GLAD FÖR ER ALLIHOPA GULLISAR, POSS!

Är inte det här den bästa bilden i mannaminne så säg? 3 kg godis på det, aah kommer bli min framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0