The hemtenta so far

Två dagar in på hemtentan och jag är väldigt harmonisk och taggad. Känns lite fel haha... Läst när jag varit hemma men igår kväll drog jag ju till Linn för en sjuukt trevlig kväll!! Vi drack vin, åt ost, kex och melon, gjorde egen asgod sushi och snackade om massa intressanta ämnen, lär mig så sjukt mycket nytt varenda dag, hur kewl som helst med ny kunskap ju #herregudsickennörd

Idag hänkade jag på Britta och körde tentaplugg med några från klassen. Himlans trevligt och lärorikt #herecomsthenördagain Resten av kvällen har jag snackat med tboy och Louiegirl, handlat och lagat sjukt god lax med pesto och fetaost (tack Palle för tipset höhö), sammanfattat kapitel och nu ska jag kötta ett kapitel till innan jag lägger mig! Sitter med klassisk musik i bakgrunden och behöver inte skriva mer på datorn nu så kan lägga mig i soffan och läsa, aaah taggad♥ (överdrivet uppskatteli)

 Igårkväll

Imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0