5 februari

Började dagen med gå upp tidigare (efter att ha snoozat en timme hehe men det fanns tid för det) för att gå till gymmet där jag slog mitt gamla 5 kilometersresultat, jääädra skönt! Åt min frukost samtidigt som jag fick lite plugg gjort och när det var dags att dra till föreläsningen vare SOOOOOL ute så i sann våranda drog jag på mig conversen, skippade mössan och körde asskön musik hela vägen till skolan, pepppp!

Nu däremot börjar det bli mörkt ute och jag sitter med en vidrig huvudvärk plus ont i mitt knä. Damn those tantfasoner, JAG TÄNKER SPRINGA ÄNDÅ SÅ LÄGG AV MER'T VA. För att förstärka hela tantgrejen köpte jag ett fikabröd på affärn nyss hahaa. Nån framför på föreläsningen åt bulle, cravings sen dess mmmm♥ Ska få undan lite plugg nu så jag kan ta igen veckans Paradise Hotel inför kväll, finalen vavava?

Liten mix av de senaste dagarna. Pic1 gjorde bananpannkakor för första gången (gott!! ), pic2 min syn just nu, pic3 vi beställde in ett öltorn i måndags med 3l öl, trodde inte vi skulle få hela det tornet riktigt... pic4 svettigt och redface som fään imorse men ack så skönt!

Kommentarer
Anonym

Åh bästa morgonen evaaa! Bra kempat bror! <3

2014-02-05, 20:20:58
K

Ursäkta vadå anonym? Skrev faktiskt K.. Diskriminering! <3 /:mjau

2014-02-05, 20:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0