The tenta of the home (yes, that's the correct name)

Så. Med det sagt kan jag skriva inlägget jag egentligen hade tänkt skriva (tack för det SD, på grund av era fasoner fick jag skjuta upp det här inlägget vafan... OCH HALLÅ JAG KANSKE ÄR UPPTAGEN
22 MARS TÄNKTE NI PÅ DET VAVA? KANSKE INTE VILL HÄNGA I VALLOKAL IGEN JU).

Idag skickade jag in hemtentan. Omg den har varit jobbigare än vad jag trodde men jag borde ha fått ihop den någorlunda bra ändå. Varvat hemtentan med att se otroligt vackra fyrvkererier vid slottet, leta efter ett café att fika på tillsammans med typ hälften av Uppsalas befolkning, ätit på restaurang, hängt i eko, hejat på Josef när han tatuerade sig, hängt på eko, tackat ja till lite ideellt arbete och översatt text mitt i hemtentan, skickat in skiten (plugget alltså), powernapat och hängt med Kim.
Nu kommer min belöning; ska äntligen lägga tid på att göra en önskelista hihihihii!!!

Eh. Bedrövliga bilder från fyrverkeriet hahaha MEN jag ville hellre titta på riktigt än genom mobilen

Min utsikt de senaste dagarna 

Josefs megagrymma tatuering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0