8 december

Jag måste sluta skriva så sällan för då måste jag bara göra världens catch up-inlägg. Jag vill ju låta professionell och berätta om mötena och föreläsningarna jag har gått på, dock är det ju roligare att berätta om när vi ställde oss och gjorde våfflor mitt i natten i fredags (and it was divine), pannkaksbaren jag var på i lördags eller pannkakshänget igår. Eller familjemyset i torsdags när Tomas fyllde år eller det igår när vi träffade vår farbror och hans fru för första gången på massa år. Eller varför inte berätta om julbasaren i lördags där jag träffade massa gamla fritidsbarn? Eller hur jag och mina syskon körde Age of Mythology och vann över datorerna (hur det gick när jag och Kicki mötte Tomas och Henrik behöver vi inte nämna). Sånt vill jag ju berätta för er men det blir ju så svårt när jag uppdaterar så sällan så ni får klara er utan den vetskapen och förevigt undra vad jag har gjort de senaste dagarna som har varit viktigare än att blogga. Hope you can live with it. Puss.

Oliwens föräldrar katt tog över två av mina vattenglas, that sly minx...

Kommentarer
Guess who hehe

Åååååh det här måste du berättade allt om när vi ses!!!!!!!! :D miiihao

2014-12-17, 17:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0