35-årsfest vs. Lego movie

Igår var jag Louises plus one på Jonas 35-årsfest. Det bjöds på champagne, smörgåstårta, vin, vanlig tårta och alla gäster hade bidragit med en flaska dryck var så det blev ett stort drinkbord där man kunde blanda lite hejvilt vad man kände för. Och jag kände inte för alltför mycket, särskilt inte för att gå ut så runt 1 när dom andra drog till Flustret åkte jag och kollade på The Lego Movie med Oliwen och Elin. Bra kontrast från att ha stått och minglat och hört berättelser om hur det gick till när folk köpte sina hus med sina fruar. Kom hem vid halv 5, och från klockan 10 imorse blev jag väckt sex gånger innan jag gav upp och åkte till Boländerna med familjen. Irrat runt på Ikea, Jysk, Rusta och CityGross hela dagen och äntligen hittat lite till mitt rum, så taggad på att fixa till det imorgon iih!!!

Åkte till Sunnersta nu ikväll för lite spel och mys med Louise, Kim och Dilan. Vill säga att jag vann men niet...... Men mysigt ändå!!! Och nu, kära ni, är det äntligen dags att ta igen lite sömn. Puss!

Louise och jag med våra standard badrumsselfies


Kommentarer
majs

Lägg jättegärna ut bilder på det du köpte :DD

2014-12-30, 08:19:47
emz

Hyr in denna till festen? slaventommy.blogspot.com ??

2015-01-10, 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0