The last couple of days in pics

I tisdags, efter lite mysigt fika på uteservering kände jag, Louise och Malin för att halvt spontana en utgång och så blev fallet. Vilket, såklart, resulterade i egopics nån gång mitt i natten

I fredags, efter IKEA och regn, totaldäckade jag hos Paulas mami och blev väckt av att Hugo hoppade upp och la sig vid mig. GULLEHUND. Var helt oförståeligt trött hela dagen, ville typ sova ståendes. Fastän jag hade sovit bra, vaffödådå???

Tog mig i kragen och hade en sån sjukt jäkla kul utekväll med dancebattles, shottar, drinkar, fuldans och bara massa skönt folk. OCH. Såklart. Egopics runt halv 4-snåret någon gång.

Botade segheten dagen efter på bästa sätt: brunch med los extra sistros!  MMMMM!

Brabrabra dag 
AVSLUTADE HELGEN MED FAMILJEMIDDAG, SER NI VAD FINA VI ÄR?♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0